Thursday, 11 August 2011

Back to BLOG-life!

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

..
and Assalammualaikum WBT ..

Haaaa.. Lama sangatttt tak berblog. Lamaaa sangat meninggalkan zaman blog. Since secondary school pernah juga buat berblog². Dari tak bayar, kena bayar, off blog, on blog. Okay. Lama sangaat. Tup², now back to BLOG.

Mesti ada sebab right?.. Not really actually. Currently, Just enjoying reading others blog. And 1 of my officemate nih rajin berblogging! So much fun nampaknyaa. Back to story the-old-blogs, I don't even remember how many blog do I have. Ada 2 3 that dapat trace balik. Sangat segan membacanya. Hahaha.. *malulah!*.. But what past is past and when can't undo what we've done, right?.. So, biar jerlah yang lama². Plus, mana ingat password or username dah! A long time ago. If boleh erase pakai pemadam. Semua dah kasi hilang. Don't want to be remember at all. Langsung lah taknak ingat! =='

Mari mulakan yang baru. Hihihii.. I would like to thanks to Wanie Misa Amane yang rajin sangat meng-apdet blog dia sampaikan saya rasa mcm best ja if back to blog-life. :) Thankyou adik. :P So, selain mengajar kakak tentang APPs yang awesome kat HP kita tuh, sila ajar yang nih sekali yaa! Kehkeh. :)

Nate & Mimi, I'm not going to tell you both of this blog buat masa sekarang. But sooner or later you will know kan?. Hehehe.. Teringat terus kat kalian. How we used to be that close sampai ada 1 blog but sharing togetherkan? Missed the good old days. :)

And I'm not going to starts bebel-ing on my first post! I'm going to learn how to make my blog sangat awesome ( y' ntah bilaa akan kekal agaknya ya?.. Hehe ) .. Whatever it is, thanks for viewin' my 1st post in this blog! Tek keh! ;)

3 comments:

wanie misa amane said...

Hikhik. Apasal ta link kat nama aku ? Neway, welcome to bloggers world. Now, I declare u a JUNIOR BLOGGER, bukan super junior yang nyanyi lagi "Sorry.,sorry" tuh oke ^^__^^

aeyssa said...

Aku dah pandai dah. Nanti aku tagged link tu erh ~ ^^. Thankyou kakak! :)

NateliaVv said...

nice!!seminggu baru tahu wujud blog nih..wahh~~ice , keep blogging..like our good old days.. meh *hugsss*